The world from a distant time
The world from a distant time
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksGallerySøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
Latest topics
» Deploratus - Hvis du tør ...
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyTirs apr 01, 2014 5:50 am by Deploratus

» who are you - Elyion
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyMan aug 05, 2013 4:27 am by sam

» Ah du gjord mig bange //Elvion//
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptySøn apr 14, 2013 8:57 pm by Elyion

» menneskelig magi
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyTors apr 11, 2013 5:45 am by Elyion

» Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyTirs apr 02, 2013 4:29 am by Elyion

» Magi Regler
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyMan apr 01, 2013 7:21 am by Dahlia

» Demon regler
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyMan apr 01, 2013 6:58 am by Elyion

» Engle Regler
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyMan apr 01, 2013 5:59 am by Dahlia

» Byens historie
Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyMan apr 01, 2013 5:06 am by Dahlia

juli 2020
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Affiliates
free forum

Most active topics
who are you - Elyion
menneskelig magi
Ah du gjord mig bange //Elvion//

Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden

Go down 
ForfatterBesked
Elyion
Admin
Elyion

Geografisk sted : slottet
Antal indlæg : 25

Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden Empty
IndlægEmne: Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden   Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden EmptyTirs apr 02, 2013 4:29 am

hadet mellem englene og dæmonerne har varet så længe tiden har varet. den startede med at Ærkeenglen Michael gud opdagede at dødens gud Lucifer var begyndt at charmere sig ind på unge engle og menneske kvinder. men en dag mødte Lucifer den unge smukke engel Dahlia. For første gang mærkede Lucifer sit hjerte hamre. som tiden gik snakkede de mere og mere sammen, og blev mere og mere forelsket. en aften da de gik rundt, friede Lucifer og fik et ja fra Dahlia. Da Michael fandt ud af det, blev han rasende, for han selv ville have Dahlia. Michael blev endnu mere rasende, da det kom ud, at Dahlia ventede Lucifers barn.
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net

Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The world from a distant time :: Regler og generalt andre ting :: Historie-
Gå til: