The world from a distant time
The world from a distant time
The world from a distant time
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Keywords
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
who are you - Elyion EmptyTirs Apr 01, 2014 5:50 am af Deploratus

» who are you - Elyion
who are you - Elyion EmptyMan Aug 05, 2013 4:27 am af sam

» Ah du gjord mig bange //Elvion//
who are you - Elyion EmptySøn Apr 14, 2013 8:57 pm af Elyion

» menneskelig magi
who are you - Elyion EmptyTors Apr 11, 2013 5:45 am af Elyion

» Grunden tilÆrkeenglen michaels had til døden
who are you - Elyion EmptyTirs Apr 02, 2013 4:29 am af Elyion

» Magi Regler
who are you - Elyion EmptyMan Apr 01, 2013 7:21 am af Dahlia

» Demon regler
who are you - Elyion EmptyMan Apr 01, 2013 6:58 am af Elyion

» Engle Regler
who are you - Elyion EmptyMan Apr 01, 2013 5:59 am af Dahlia

» Byens historie
who are you - Elyion EmptyMan Apr 01, 2013 5:06 am af Dahlia

Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Most active topics
who are you - Elyion
menneskelig magi
Ah du gjord mig bange //Elvion//

 

 who are you - Elyion

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 4:59 am

S: skoven
V: det er blæsende og mørkt..
T: sen aften.
O: træer og bukser.
P: en hvid kjole på.. og ingen sko

den var en sen aften da den unge engle pige sam, var ude i skoven, hun ar på arbejde og det var at passe på dyrende på jorden, hun gik igennem skoven og så en sårede ræve unge og kom der hen for at hjælpe den og kiggede på sårede det så ikke så slem ud, hun så mod dens mor og smilede og flyttede sig da moren gerne ville tage sig af sin unge.. hun så rundt på det smukke lanskab hun havde sine vinger inde..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 5:30 am

Elyion gik en tur i skoven og samlede sorte roser, da hans hjem var lidt dødt. han så en såret hjort og smilede og lavede en kugle hvor han tog dens sjæl og lagde den i sin jakke lomme. han tog der efter hjorten og slagtede den og gjorde så ingen ville vide det. han lagde kødet i sin kurv han havde med. han gik hen og lavede et bål og steget noget af kødet og spiste det
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 5:38 am

Den unge engel kunne lugte ild og gik der hen af og så en dæmon, hun så kødet og var ikke glad for ham. han kunne såre dyrne hun ville ikke ha flere dyr kom ti skade, hun elskede alle dyr og kunne komme tæt på de fleste.. men der var også mange problemer omkring det her hun havde hørt så meget om den her by.. *hvem er den mand* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 5:46 am

han bed i det grillede kød og havde overhoved ikke set hende. han slukkede bålet og begravede nogle knogler og tog sjæle kuglen og pustede ind i kuglen og den fik sin dyre form. "Løb i skovene som vogter, og fortæl enden mig eller....englene hvis folk jager her, det er så meget forbudt" sagde han og løb sjælen løbe rundt i skoven
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 5:51 am

hun blev overraskede over hvad han gjorder, ''wow'' sagde hun og holdte for sin mund da hun vidste han kunne høre hende... hun gemt sig bag træet og håbede han ikke kunne se hende eller noget, hun ed sig i læbe over det hun sad og ønskede hun ikke ville blive set men alligevel ville hun gerne møde denne mand..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 6:01 am

godt ingen så mig være god, så ville man da grine af mig, og jeg skal ikke grines af" sagde han til sig selv. han havde fornemmet hende, men gad ikke regere på hende. han gik hen til en skov flod og vaskede sine hænder i floden
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 6:08 am

hun fulte efter ham og smilede for sig selv, han var da noget for sig selv men hvem var han og hvorfor hjalp han dog dyrene... hun smilede for sig selv, hun ville tættter på men han kunne nemt får hende tila t ligge svagt under ham.. men hvorfor var hun så nysgærrig..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 6:58 am

han gik rundt og samlede lidt brænde. han så rundt og lagde brændet i en bunke og stod med et bag hende. "Hvorfor holder du øje med mig, jeg bryder mig ikke om at blive spioneret når jeg går i skoven" sagde han irreteret. ingen skulle holde øje med ham, lige meget hvor kønne du så var
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 7:04 am

hun blev overraskede og vendte sig om så hun så på ham hun hjerte hamrede afsted da hun var nervøs, ''undskyld sir.. jeg.. så dem hjælpe den hjort og.. jeg vile bare øm.. tak'' sagde hun nervøst hun var nervøst og bange og så på ham hvem var han og hvorfor var han så flot..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 7:30 am

jeg hjæpler sjælden folk og dyr, men den havde fået en voldsom afslutning på livet, så gav den en chance med dens sjæl" sagde han. "Men det giver stadig ikke en grund at at holde øje med mig miss......" sagde han og så på hende. han vidste ikke hvad hun hed, og han var faktisk også ligeglad
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyMan Apr 15, 2013 7:47 am

hun så på ham... ''nej men det er mit arbejde at hjælpe dyrne, men det hjælper ikke noget når du er her'' sagde hun blidt og roligt... ''og mit navn er sam' sagde hun alvorligt og smielde og slapper af med et smil.. og gik hen til en lille kanin med en gulerod.. hun smielde mod den ''jeg burde være bange for dig.. men ved du hvad jeg er ik bange'' sagd ehun..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTirs Apr 16, 2013 6:59 am

du ved ikke engang hvem jeg er, jeg kan let tage livet fra alle du har kær, det er det der er mit job" sagde han koldt og tog sjæle fra mange dyr og gik så hen til et træ og spiste det grillede hjortekød. hans hjerte virkede sort og lukket, somom han bar på en tung byrde eller ubehagelige minder
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTirs Apr 16, 2013 7:04 am

hun så på ham ''lad dem gå, det er mig der har gjordt dig vred ik dem'' sagde hun alvorligt og svingede sti lange hår om bag sig og så på ham med alvorlig i sine øjne, hun gik hen til ham og tog kødet og smed på jorden, ''gør mig ondt i stedet for dem'' sagde hun alvorligt og ville ikke svigte på sine pligter..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTirs Apr 16, 2013 7:39 am

du er bare en kvinde, du er ikke noget jeg kan bruge, jeg kan bruge kødet og sjælen og ikke andet" sagde han koldt. *Okay meget dystret, tænk at jeg skal tænke sådan* tænkte hn og kom kort til at tænke på hvad hans mor lige var
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTirs Apr 16, 2013 7:54 am

hun så på ham og slog hendes hvide engele vinger ud ''lad de dyr sjæle leve!'' sagde hun alvorligt og var vred det var hendes job at passe på dem og det gjorder hun jo ikke godt hvis de døde alle sammen så vidste det bare at hun ikke kunne passe sit job hun så ned og gik væk fra ham og satte sig ned og folder sin vinger om sig og sukker..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTirs Apr 16, 2013 8:10 am

han så på sjæle kuglerne og pustede så i dem så sjælene kom tilbage det deres kroppe. elyion lagde sig i græsset og lukkede sine øjne. han ville bare ligge sig til at sove. han så kort mod himlen og gabte så. han kede ´t sig. han havde altid lært han skulle gøre tortur, men det morede ham faktisk ikke
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTirs Apr 16, 2013 8:16 am

engel hørte sine dyre venner igen hun gik over til ham, ''hvem er de om jeg må spørger'' sagde hun blidt og roligt.. hun så mod himlen det var så længe siden hun havde set dem der oppe det var nok fordi hun havde det rimelig godt på jorden med disse fantastiske dyr hun smilede over det og rødmer..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTirs Apr 16, 2013 10:22 pm

Mit navn er Elyion Angelus" sagde han bare og satte sig op igen. "JEg er ejer af Angelus godset" sagde han kort. selvom han var meget ung. så ejede han det store gods midt i byen. "Hvad hedder du selv engel" sagde han kort
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyOns Apr 17, 2013 12:58 am

sam så på hende, hun slapper af og tænker på en masse ''mit navn er samanata men jeg bliver kaldt sam'' sagde hun blidt og roligt, hun smilede kærlit og slapper af og tænkte på en masse men ville gerne hjælpe med noget...
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyOns Apr 17, 2013 7:40 am

lad være med at smile kærligt, jeg hader når folk gør det, man skal kun smile kærligt hvis man er forelsket ellers ikke, det ved alle og en hver" sagde han. den havde han selv hørt så mange gange, at det nu sad meget dybt i ham
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyOns Apr 17, 2013 7:54 am

hun sukkede ''nå, det er vel en ting alle fyre vil hade at en pige smiler til ham men skal sku nok lade dig være sure løg'' sagde hun vredt og sukkede og så mod himlen og så ned i jorden og så på sin arm og sukkede.. hun så ned i jorden og så på ham..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyOns Apr 17, 2013 4:13 pm

han tog en medalion frem. "Det lærte far og mor hverfald, at man ikke skal forelske sig, de kan ikke engang se hinanden mere, min far er bundet med engle ænker, og min mor er en engel som ikke engang kan komme ned på jorden mere, med mindre folk har brug for hendes hjælp" sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTors Apr 18, 2013 2:00 am

Sam så på ham og blev overraskede ''det gør mig meget ondt sir, men fordi det skete for dem, er det ikke ens betydning med det sker for dig vel?'' sagde hun blidt og roligt.. hun vidste sin blide kærlig side for at vise at det ikke skete for alle, hun så mod ham og hendes øjne viste læde og kærlighed..
Tilbage til toppen Go down
Elyion
Admin
Elyion


Geografisk sted : slottet
Join date : 31/03/13
Antal indlæg : 25

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTors Apr 18, 2013 5:07 am

hans øjne viste kolde og had. men i et kort øjeblik viste de kort kærlighed. han rystede på hoved, og hans øjne blev igen kolde. han lignede en engel i ansigtet, selvom han kun var det halv. han lagde hånden for sine øjne og sukkede
Tilbage til toppen Go down
https://distantworld.danskforum.net
sam

sam


Age : 28
Geografisk sted : i en lejlighed
Join date : 15/04/13
Antal indlæg : 19

who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion EmptyTors Apr 18, 2013 5:17 am

hun gik hen til ham og lagde blidt sin hånd på hans kind.. ''sir kærlighed er noget alle endag føler... jeg er ked af det med dine forældre jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dem'' sagde hun blidt og så op i hans øjne med sine egn fantastiske øjne..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





who are you - Elyion Empty
IndlægEmne: Sv: who are you - Elyion   who are you - Elyion Empty

Tilbage til toppen Go down
 
who are you - Elyion
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Dahlia og Elyion

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The world from a distant time :: Udenfor Byen :: Skoven-
Gå til: